Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
  • Voeg producten toe aan je winkelmandje.
  • Om deze producten af te rekenen ga je naar je winkelmand toe. Die vind je rechts bovenaan je scherm.
  • In je winkelmand vind je alle producten die je hebt toegevoegd. Mocht je nog iets missen, kun je dat makkelijk nog toevoegen door naar de winkel omgeving te gaan. Klopt je bestelling? Mooi!
  • Dan ga je door naar de afrekenpagina.
  • Vul de gevraagde gegevens in en kies hoe je wilt betalen voor je bestelling.
  • Als de betaling is gelukt, ontvang je hier een bevestiging van in je mailbox. Zodra ik je bestelling heb verwerkt, ontvang je een factuur en een Track & Trace code om je bestelling te volgen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle orders worden uiterlijk de volgende werkdag na bestelling verzonden. Je ontvangt een Track & Trace code in je mail zodat je kunt zien wanneer je pakket onderweg is, én wanneer en hoe laat je pakket geleverd wordt.

Alle pakketjes worden via PostNL verzonden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als je je bestelling hebt afgerond en betaald, kan je de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Betaal ik bezorgkosten?

Om je bestelling te bezorgen vraag ik een tegemoetkoming in de verzendkosten:

In Nederland €4,95
Naar België €9,95

Betalen

Je kunt op de volgende manieren betalen voor je bestelling: 

iDEAL

Makkelijk, veilig en vertrouwd betalen via je eigen bank.

KLARNA (ACHTERAF BETALEN)

Via Klarna kun je tot 14 dagen achteraf betalen.  

PAYPAL

Log in met je PayPal account en kies met welke optie je wilt afrekenen. Via PayPal kun je betalen met je creditcard, bankrekening of PayPal saldo. 

BANCONTACT 

Woon je in België? Kies dan voor Bancontact om via je bank af te rekenen.

KORTINGSCODE

Voeg bij de stap betalen een kortingscode toe. Je ziet direct wat het restbedrag is dat je moet betalen. Dat restbedrag kun je vervolgens met een van bovenstaande betaalmethodes betalen.

Retourneren

Kan ik producten terugsturen?

Uiteraard! Tot 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. En na annulering wederom 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Retourvoorwaarden

Voorwaarde is wel dat het artikel nog in originele verpakking en ongeopend is.

Hoe retourneer ik een product?

Stuur mij een e-mail op hallo@hippepuzzels.nl voor het retouradres. Na aanmelding van je retour heb je 14 dagen de tijd om deze op te sturen. De verzendkosten van jou naar mij, komen voor jouw rekening. 

Nadat ik je retour in goede orde (in originele verpakking, ongeopend en ongebruikt) heb ontvangen, stort ik zo snel mogelijk je aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) terug.

Wat is het retouradres?

Stuur mij een e-mail op hallo@hippepuzzels.nl om je retour aan te melden. Ik neem dan contact op met het juiste retouradres.